Politica de retur

Politica de retur  HomeSweet (mobila din pal)

In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati HomeSweet la numarul de telefon 0731300100 sau la adresa de email office@homesweet.ro
Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

 

Termenii si conditiile de returnare a produselor

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din josul aceastei pagini conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator HomeSweet va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.


Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.

Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.


Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului(produsele pe comanda), produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

HomeSweet va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozit,  prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra in formularul de retur, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.


Costul de transport se plateste astfel: daca returul se face prin intermediul firmei de curierat indicate de HomeSweet, costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicata de HomeSweet, clientul va plati  transportul.


Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra (a clientului). La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul) - se poate opri pana la 100% din valoare daca produsele prezinta avarii totale. 


La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea  ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui  proces verbal cu agentii Nemo Express, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.


In cazul produselor care au specificate pe nota de transport “deschidere colet la livrare” este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implica acceptarea acestora si a calitatii lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.

 

Acceptarea produselor

Pentru produsele vandute si livrate de HomeSweet,  cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 14 zile. Clientul are obligatia sa sesizeze in scris prin completarea formularului de reparatii orice defectare sau lipsa a componetelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor.


Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii atrage dupa sine pierderea garantiei. Prin montarea produselor care au fost livrate se intelege acordul dumneavoastra privind conditiile de utilizare, ceea ce inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra.


Atentie!  Nu beneficiati de inlocuirea gratuita a reperului distrus din cauza montarii necorespunzatoare.

Inainte de a completa formularul reparatii gratuite asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batutute defectuos)

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.


0731300100 comenzi@homesweet.ro Chat